مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 13:452023-01-17بين الملل

شرط عربستان سعودی برای پرداخت حقوق کارمندان یمنی به ازای ایجاد منطقه حائل


یک دیپلمات سعودی با بیان اینکه ریاض برای توقف تنش در یمن از چین و روسیه درخواست کمک کرده، خبر داد که ائتلاف سعودی با پرداخت حقوق کارمندان یمنی در صورت ایجاد یک منطقه حائل در مرزها موافقت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از اظهارات هانس گروندبرگ نماینده سازمان ملل متحد درباره سازنده و مثبت بودن مذاکرات آتش بس با صنعاء، یک دیپلمات سعودی می گوید که ریاض با پرداخت مشروط حقوق کارمندان در مناطق تحت کنترل صنعاء موافقت خواهد کرد.

این دیپلمات سعودی که اشاره ای به نام او نشده در گفت و گو با خبرگزاری آسوشیتد پرس گفت: پرداخت حقوق مشروط به آن است که حوثی ها ضمانت های امنیتی از جمله ایجاد یک منطقه حائل در طول خطوط مرزی یمن و عربستان سعودی در مناطقی که تحت کنترل آن هاست را بپذیرند.

به رغم تأکید مکرر تهران درباره عدم مداخله در امور یمن، این دیپلمات سعودی ادعا کرد که ریاض از چین و روسیه درخواست کرده که به ایران و دولت صنعاء برای جلوگیری از تنش در یمن فشار بیاورند.

این خبرگزاری آمریکایی همچنین در این گزارش که امروز (سه شنبه) منتشر شده است، در ارتباط با پرونده تبادل اسرا میان طرفین به نقل از یک مقام سازمان ملل نوشت: فرصتی است برای پایان دادن به جنگ، اگر دو طرف با حسن نیت مذاکره کننده و این مذاکرات شامل دیگر نمایندگان یمنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط عربستان سعودی برای پرداخت حقوق کارمندان یمنی به ازای ایجاد منطقه حائل

شرط عربستان سعودی برای پرداخت حقوق کارمندان یمنی به ازای ایجاد منطقه حائل