مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 13:452023-01-17سياسي

معرفی پارک فناوری گلستان به عنوان هاب ارتباطی توسعه تعاملات نوآورانه با قزاقستان


طی حکمی از سوی معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پارک علم و فناوری گلستان به عنوان هاب برقراری ارتباط با کشور قزاقستان و مسئول پیگیری و توسعه تعاملات فناورانه و نوآورانه با این کشور برگزیده شد.

- طی حکمی از سوی معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پارک علم و فناوری گلستان به عنوان هاب برقراری ارتباط با کشور قزاقستان و مسئول پیگیری و توسعه تعاملات فناورانه و نوآورانه با این کشور برگزیده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به ضرورت و اهمیت همکاری های بین المللی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در راستای توسعه دیپلماسی فناورانه و نوآورانه و نقش مؤثر پارک های علم و فناوری در تحقق این امر، با پیگیری های صورت گرفته از جانب پارک علم و فناوری گلستان، این پارک به عنوان هاب ارتباط در توسعه تعاملات فناورانه و نوآورانه با کشور قزاقستان انتخاب شد.

با توجه به وجود پتانسیل ها و زیرساخت های ارزشمند ارتباطی مشترک استان گلستان با کشور قزاقستان از جمله خطوط ریلی ایران -ترکمنستان- قزاقستان به عنوان یکی از کریدورهای ارتباطی که از مرز اینچه برون می گذرد، خط هوایی مستقیم گرگان و آکتائو، شبکه حمل ونقل دریایی، فعالیت سرکنسولگری قزاقستان در گرگان به عنوان دومین شهر بعد از تهران و سکونت بیش از 10 هزار قزاق در استان گل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی پارک فناوری گلستان به عنوان هاب ارتباطی توسعه تعاملات نوآورانه با قزاقستان

معرفی پارک فناوری گلستان به عنوان هاب ارتباطی توسعه تعاملات نوآورانه با قزاقستان