مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 13:402023-01-17اقتصادي

اما و اگر برخورد با دکه های مطبوعاتی که دیگر روزنامه نمی فروشند


مسؤول امور کیوسک های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از فعالیت 325 دکه مطبوعاتی در سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به توسعه رسانه ها و ایجاد فضای رسانه ای جدید دکه های مطبوعاتی از فروش روزنامه به فروش تنقلات رسیدند! - کیومرث صالحی، مسؤول امور کیوسک های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه در حال حاضر 325 دکه مطبوعاتی مجوزدار در سطح شهر فعالیت دارند، اظهار کرد: از عمر فعالیت اغلب این دکه ها بیش از سه دهه می گذرد و به واسطه افزایش جمعیت و برخی مسائل، طی سال های گذشته شاهد تغییراتی در کارکرد اصلی آن ها هستیم.

این مقام مسؤول ادامه داد: هرچند دکه های مطبوعاتی با هدف عرضه نشریات و روزنامه ها در مناطق مختلف شهر جانمایی شده اند ولی با گذشت زمان و کم رنگ شدن گرایش مردم به رسانه های مکتوب و دسترسی عموم مردم به فضای مجازی، حوزه فعالیت خود را گسترده تر کرده و امروز شاهد فروش تنقلات، چای و غیره در اغلب این کیوسک ها هستیم.

صالحی با بیان اینکه سازمان ساماندهی مشاغل شهری به عنوان متولی این دکه ها با تغییر ماهیت فعالیت آن ها مخالف است، توضیح داد: ولی به واسطه اینکه صاحبان این دکه ها هم باید برای گذران زندگی درآمدزایی داشته باشند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگر برخورد با دکه های مطبوعاتی که دیگر روزنامه نمی فروشند

اما و اگر برخورد با دکه های مطبوعاتی که دیگر روزنامه نمی فروشند