مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 13:252023-01-17بين الملل

انگلیس و ترکیه درباره «تجاوز روسیه به اوکراین» رایزنی کردند


«بن والاس» وزیر دفاع انگلیس بعد از استقبال از همتای ترکیه ای خود در لندن اعلام کرد که دو طرف درباره روابط دوجانبه و جنگ روسیه علیه اوکراین رایزنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حلوسی آکار وزیر دفاع ترکیه با همتای انگلیسی خود در لندن دیدار کرد و به گفته وزیر دفاع انگلیس آنها درباره تجاوز روسیه به اوکراین حرف زدند.

منابع رسانه ای از سفر روز دوشنبه (دیروز) وزیر دفاع ترکیه به پایتخت انگلیس خبر دادند؛ سفری که در شرایطی انجام شده که فشارهای واشنگتن به آنکارا برای موافقت ترکیه با پذیرش الحاق سوئد و فنلاند به ناتو همزمان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه ترکیه ای ینی شفق ، حلوسی آکار وزیر دفاع ترکیه در سفر به لندن با وزیر دفاع انگلیس دیدار کرد تا درباره موضوعات امنیتی با این مقام ارشد تبادل نظر کند.

بن والاس وزیر دفاع انگلیس روز دوشنبه در مقر وزارت دفاع این کشور طی مراسمی رسمی از همتای ترکیه ای خود استقبال کرد.

وزیر دفاع انگلیس بعد از این دیدار توضیحاتی ارائه داد و اعلام کرد، آنها برای صحبت درباره تقویت پیوندهای دفاعی (انگلیس و ترکیه) و امنیت منطقه شامل تجاوز روسیه به اوکراین صحبت کردند.

بن والاس در پیامی توییتری یادآوری کرد که انگلیس و ترکیه به عنوان اعضای ناتو از روابط نزدیک برخوردار هستند و همچنین سابقه تاریخی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس و ترکیه درباره «تجاوز روسیه به اوکراین» رایزنی کردند

انگلیس و ترکیه درباره «تجاوز روسیه به اوکراین» رایزنی کردند