مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 13:202023-01-17اجتماعي

شهرداری تهران بر اجرایی شدن وظایف خود در قانون هوای پاک ایستاده


سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران بر اجرایی شدن وظایف خود در قانون هوای پاک ایستاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حلیا سادات حسینی با اشاره به شعار تحقق هوای پاک، حقوق عامه و اراده ملی به عنوان شعار ملی هفته هوای پاک سال 1401 گفت: یکپارچگی و وحدت رویه در اکران محیطی گرامیداشت هفته ملی هوای پاک به عنوان یک اتفاق ارزشمند، بیانگر ضرورت مدیریت یکپارچه در تحقق توسعه پایدار محیط زیست است.

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه قانون هوای پاک، 23 دستگاه را به عنوان متولیان مدیریت آلودگی هوا شناخته و 112 اقدام اجرایی را در راستای کمک به ایجاد تحقق هوای پاک متصور شده است، تصریح کرد: برای شهرداری تهران و سایر شهرداری ها به عنوان یکی از این متولیان، اقداماتی همچون ایجاد کمربند سبز، توسعه فضای سبز، تحقق معاینه فنی خودروها، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و جلوگیری از پسماندسوزی در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه البته برای وزارت کشور هم در کنار شهرداری ها اقداماتی پیش بینی شده است، ادامه داد: وزارت کشور موظف است از محل ماده شش این قانون، برای شهرهای بزرگ و در حال توسعه کمک هزینه هایی در نظر بگیرد تا شهرداری ها بتوانند به منظور جایگزینی موتورسیکلت های برقی و تشوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران بر اجرایی شدن وظایف خود در قانون هوای پاک ایستاده

شهرداری تهران بر اجرایی شدن وظایف خود در قانون هوای پاک ایستاده