مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 13:002023-01-17اقتصادي

برای این 9 مورد دیگر نیاز نیست به شهرداری مراجعه شود


رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: شهروندان برای تعمیرات جزیی و غیر اساسی ساختمان های مسکونی در 9 مورد نیاز به مراجعه حضوری و دریافت مجوز از شهرداری ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود گودرزی یکی از وظایف شهرداری ها را صدور پروانه ساختمانی قبل از انجام هرگونه ساخت و ساز عنوان کرد و گفت: بر اساس قانون شهرداری ها، اخذ پروانه از شهرداری، تنها برای احداث بنا و تعمیرات اساسی در ساختمان ها ضرورت دارد و بر اساس بخشنامه به شماره ثبت 1111117.

80 مورخ 1401.

10.

17 حوزه معاونت شهرسازی و معماری و بخشنامه های قبلی آن در سال های 82 و 83، برای تعمیرات جزیی و غیر اساسی ساختمان در 9 مورد نیازی به گرفتن پروانه ساختمانی نیست.

وی با بیان اینکه علی رغم این بخشنامه ها در برخی موارد، عدم آگاهی شهروندان موجب سوء استفاده هایی در این زمینه شده بود، عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته و اقدام خوب معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، از این پس شهروندان برای تعمیرات غیر اساسی در موارد زیر نیاز به مراجعه حضوری به شهرداری و اخذ مجوز را نخواهند داشت و نیازی به پرداخت هزینه به شهرداری نیست: مرمت بام (تعویض قیرگونی و آسفالت، نصب موزاییک، تعویض و مرمت شیروانی) تعمیر و تعویض کف سازی زیر زمین و طبقات نماسازی دیوارها و حیاط محوطه سازی منازل و مجتمع های مسکونی اعم از احداث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای این 9 مورد دیگر نیاز نیست به شهرداری مراجعه شود

برای این 9 مورد دیگر نیاز نیست به شهرداری مراجعه شود