مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 12:552023-01-17اقتصادي

28 پاتوق مواد مخدر در بوشهر شناسایی شد/ دستگیری 102 نفر


در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور، 28 مکان آلوده و پاتوق مصرف مواد مخدر در سطح استان شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حیدر سوسنی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید صلاحی روز گذشته در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه کامیون را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از وسیله نقلیه توقیف شده 41 هزار و 550 عدد بلبرنگ ساخت کشور فرانسه به دلیل نقض تشریفات قانونی وعدم تطابق شناسه کالا ثبت سفارش شده با محموله وارداتی وبه جهت نزول ارزش شدید، کلی گویی در فاکتور و اظهار خلاف واقع کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 15 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در همین ارتباط یک نفردستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی وی بیان داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مقابله با خرده فروشان مواد مخدر با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های تابعه اجرا شد.

سوسنی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در بوشهر 28 مکان آلوده و پاتوق مصرف مواد مخدر در سطح استان شناسایی و مورد بازرسی قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 پاتوق مواد مخدر در بوشهر شناسایی شد/ دستگیری 102 نفر

28 پاتوق مواد مخدر در بوشهر شناسایی شد/ دستگیری 102 نفر