مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 12:452023-01-17سياسي

رتبه دوم گلستان در شیوع مصرف مواد مخدر/ تبلیغات فریبنده برای مخدر «گُل»


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان، از جایگاه دوم استان از لحاظ شیوع سوءمصرف مواد مخدر در کشور خبر داد و گفت: مبارزه با پدیده مواد مخدر باید اجتماعی شود.

- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان عنوان کرد؛ رتبه دوم گلستان در شیوع مصرف مواد مخدر/ تبلیغات فریبنده برای مخدر گُل ایسنا/گلستان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان، از جایگاه دوم استان از لحاظ شیوع سوءمصرف مواد مخدر در کشور خبر داد و گفت: مبارزه با پدیده مواد مخدر باید اجتماعی شود.

مهدی طالبی امروز سه شنبه 27 دی در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: استان گلستان از جهت شیوع مصرف مواد مخدر جزو استان های مطرح کشور است و رتبه دوم شیوع سوء مصرف مواد مخدر را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه تغییر شرایط فعلی استان گلستان در حوزه مواد مخدر نیاز به عزم همگانی و همدلی و انسجام مضاعف دارد، افزود: مواد مخدر یک پدیده پویا، سیستماتیک، چندوجهی و هدفمند است و استکبار برای ضربه به نظام های اجتماعی از آن به عنوان یک ابزار استفاده می کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان با بیان اینکه در همسایگی کشور جمهوری اسلامی ایران، کانون تولید مواد مخدر وجود دارد که حدود 90 درصد مواد مخدر دنیا را تولید می کند، خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم گلستان در شیوع مصرف مواد مخدر/ تبلیغات فریبنده برای مخدر «گُل»

رتبه دوم گلستان در شیوع مصرف مواد مخدر/ تبلیغات فریبنده برای مخدر «گُل»