مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 12:352023-01-17سياسي

گزارش رسمی و دقیقی از شهرداری درباره میزان پیشرفت برنامه توسعه وجود ندارد


عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن بیان نقاط ضعف و قوت برنامه 5 ساله گذشته شهرداری، نسبت به نبود گزارش رسمی و دقیق درباره میزان پیشرفت و تحقق برنامه سوم توسعه شهرداری تهران انتقاد کرد.

- عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن بیان نقاط ضعف و قوت برنامه 5 ساله گذشته شهرداری، نسبت به نبود گزارش رسمی و دقیق درباره میزان پیشرفت و تحقق برنامه سوم توسعه شهرداری تهران انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر قائمی در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر تهران پیرامون برنامه چهارم شهرداری تهران گفت: قبل از انقلاب 5 برنامه عمرانی، 2 برنامه هفت ساله و 3 برنامه پنج ساله داشتیم و برنامه ششم نیز برای سال های 51 تا 67 پیش بینی شده بود که با وقوع انقلاب به سرانجام نرسید، در این مقطع با توانمندی خوبی مواجه بودیم و بعد از انقلاب به یک برنامه 20 ساله از سال 61 تا 81 پرداخته شد که به دلیل جنگ تحمیلی عراق به ایران به سرانجامی برای تصویب نرسیده و بایگانی شد که هر دوی این اقدامات جنبه دست گرمی داشت تا کشور بتواند پس از دفاع مقدس برنامه های مدونی را در دستور کار قرار دهد.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: تا کنون 6 برنامه در قالب برنامه های 5 ساله با عناوین مختلف پشت سر گذاشته ایم که اندوخته خوبی از سرمایه های فکری و برنامه ریزی در کشور است و هر کدام یک عنوان کلیدی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش رسمی و دقیقی از شهرداری درباره میزان پیشرفت برنامه توسعه وجود ندارد

گزارش رسمی و دقیقی از شهرداری درباره میزان پیشرفت برنامه توسعه وجود ندارد