مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 12:152023-01-17بين الملل

آغاز رقابت 21 شرکت کننده در بخش بین الملل جشنواره قصه گویی یزد


رقابتِ 21 شرکت کننده ایرانی و خارجی در بخش بین الملل بیست وچهارمین جشنواره قصه گویی که به میزبانی یزد از دو روز پیش شروع بکار کرده است، از امروز سه شنبه 27 دی ماه 1401 آغاز شد.

- ایسنا/یزد رقابتِ 21 شرکت کننده ایرانی و خارجی در بخش بین الملل بیست وچهارمین جشنواره قصه گویی که به میزبانی یزد از دو روز پیش شروع بکار کرده است، از امروز سه شنبه 27 دی ماه 1401 آغاز شد.

شش قصه گوی خارجی از کشورهای لبنان، مالزی، هند، کلمبیا و ترکیه به همراه 15 قصه گوی ایرانی در بخش بین الملل بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در شهر میراث جهانی یزد رقابت می کنند.

سحر شحادی از لبنان، نور اظهر اسحاق از مالزی، دیویا سرکار و سیما موکرجی از هند، مائوریتسیو پاتینو از کلمبیا و افه الماس از کشور ترکیه به شکل آفلاین و محسن کریمی، مرضیه پولادی، سوسن حیاتی، مصطفی جعفری خوزانی، زینب موسوی، فاطمه غفاری سروستانی، لیلا خلیفه سقا، شبنم سیدی، شادی پاکزاد، محمود خرقانی، مهری خسرویان، محسن وظیفه، محمدجواد علیمردانی، هادی رفیعی و فاطمه بحرانی از ایران در این بخش قصه گویی می کنند.

سحر شحادی، مجری تلویزیون لبنان و قصه گو پیش از این در جشنواره قصه گویی ایران به عنوان داور حضور داشته و قصه گویی هم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت 21 شرکت کننده در بخش بین الملل جشنواره قصه گویی یزد

آغاز رقابت 21 شرکت کننده در بخش بین الملل جشنواره قصه گویی یزد