مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 12:152023-01-17سياسي

نخستین کافه کتاب بانوان در آمل راه اندازی شد


همزمان با گرامیداشت هفته مقام زن در آیینی، کافه کتاب بانوان برای نخستین بار در شهرستان آمل راه اندازی شد.

- فرماندار ویژه شهرستان آمل در آیین افتتاح کافه کتاب بانوان این شهرستان، ازهمت و مشارکت همه جانبه خیر نیک اندیش حبیب اردشیر که در کنار فعالیت های تولیدی و اقتصادی در انجام مسئولیت های اجتماعی هم دغدغه مندی دارند، قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه با این همت و اراده ای که در بانوان راه انداز این کافه مشهود است، امیدوارکننده و باعث دلگرمی شهروندان می شود.

سیدعباس حسینی افزود: راه اندازی چنین مجموعه هایی و جای خالی آن در حوزه های فرهنگی شهرستان احساس می شود خوشحال هستم که از این پس همه بانوان می توانند به صورت تخصصی از امکانات این کافه کتاب استفاده کنند.

سیده مرضیه حامدی استاد حوزه و دانشگاه و مدیریت کافه کتاب بانون آمل، هم دراین مراسم با قدردانی از تمامی مسولان برای راه اندازی کافه کتاب، گفت: بیشترین دغدغه ای که برای بانوان شهرم داشتم و حتی بیشتر خانواده ها نیز دغدغه مند بودند، این که نمی توانستند فرزندان خود را در چه محیط هایی که امن هست بفرستند تا راحت تر از امکانات فرهنگی استفاده کنند.

وی افزود: این طرح را از یکسال قبل به نام کافه کتاب شروع کردیم که در یک مکان مناسب که کافه باشد وهم کتاب بخوانند و هم اینکه بتوانیم کاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کافه کتاب بانوان در آمل راه اندازی شد

نخستین کافه کتاب بانوان در آمل راه اندازی شد