مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 12:102023-01-17دانش

فرآیند صدور مجوز کودکستان ها در البرز تسریع یابد


فرآیند صدور مجوز کودکستان ها با هدف ارائه محتوای آموزشی و تربیتی مناسب و نظارت بر این مراکز در استان باید تسریع یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حجرگشت پیش از ظهر سه شنبه در نشست قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان البرز، با اشاره به اینکه کودکستان ها باید برای ادامه فعالیت از آموزش و پرورش مجوز بگیرند، اظهار کرد: این اقدام برای تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با هدف آماده سازی کودکان برای ورود به نظام آموزش و پرورش رسمی و عمومی کشور انجام می شود.

وی بیان کرد: تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغ اساسنامه آن به دستگاه های ذیربط در دستور کاری قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: آموزش و پرورش متولی اصلی تعلیم و تربیت و آموزش عمومی محسوب می شود، وظیفه ساماندهی و مدیریت یکپارچه امور تعلیم و تربیت دوره کودکی و توسعه کمی و کیفی آن را برعهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: از تاریخ تأسیس و آغاز به فعالیت رسمی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و ابلاغ دستورالعمل ها و مقررات، تمامی مهدهای کودک، کودکستان ها، مراکز پیش دبستانی و سایر مراکز نگهداری و آموزش کودکان در بخش دولتی، غیردولتی، عمومی و خصوصی مکلفند وضعیت خود را با مقررات و دستورالعمل های ابلاغی سازمان ملی تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند صدور مجوز کودکستان ها در البرز تسریع یابد

فرآیند صدور مجوز کودکستان ها در البرز تسریع یابد