مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 12:012023-01-17بين الملل

زمستان گرم اروپا یک برگ برنده را از پوتین ربوده است


از زمانی که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به سربازان خود دستور حمله به اوکراین را داد، یک سوال بیش از هر سوال دیگری دولت های اروپایی را نگران کرده است: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از سی ان ان تهدید قطع عرضه گاز روسیه برای کشورهای اروپایی، که بسیاری از آنها سال ها برای گرم کردن خانه های خود و تامین برق کارخانه هایشان به آن متکی بودند، برگ برنده ای بود که پوتین می توانست آن را بازی کند، اگر جنگی که او در فوریه گذشته آغاز کرد، به زمستانی طولانی کشیده شود.

شهروندان کشورهایی که مستقیماً در حال جنگ با روسیه نبودند، ممکن است تعجب کنند، با شروع سرما، چرا آسایش و معیشت آنها به نیابت از اوکراین قربانی می شود.

تصور می شد که رهبران ملی، که فشار داخلی را احساس می کنند، ممکن است برای کاهش تحریم ها یا میانجی گری صلح با شرایط مطلوب مسکو تلاش کنند.

کر گیلز، مشاور ارشد در اندیشکده چتم هاوس توضیح می دهد: در روسیه یک دیدگاه سنتی وجود دارد که یکی از بهترین دارایی های آن در جنگ، زمستان عمومی است.

در این مورد، روسیه به دنبال بهره برداری از زمستان برای افزایش قدرت ابزار دیگری در جعبه خود بود: سلاح انرژی.

گیلز می افزاید: روسیه روی تعطیلی زمستان حساب می کرد تا اروپا را به خود بیاورد و مردم سراسر قاره را متقاعد کند که حمایت از اوکراین ارزش این درد را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان گرم اروپا یک برگ برنده را از پوتین ربوده است

زمستان گرم اروپا یک برگ برنده را از پوتین ربوده است