مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 12:002023-01-17فرهنگي

هنر و تجربه باید بیشتر تبلیغ شود


امیرعباس ربیعی با بیان این که «هنر و تجربه» سینمای خاص تری نسبت به سینمای بدنه است، می گوید: باید نخبگان و مخاطبان خاص سینما در جریان سینمای هنر و تجربه و فیلم هایش قرار بگیرند و این گونه سینما بیش از بیش تبلیغ شود تا تمام مردم با این سینما آشنا شوند.

- امیرعباس ربیعی با بیان این که هنر و تجربه سینمای خاص تری نسبت به سینمای بدنه است، می گوید: باید نخبگان و مخاطبان خاص سینما در جریان سینمای هنر و تجربه و فیلم هایش قرار بگیرند و این گونه سینما بیش از بیش تبلیغ شود تا تمام مردم با این سینما آشنا شوند.

کارگردان فیلم های لباس شخصی و ضد در گفتگو با ایسنا با اشاره به فعالیت مجدد گروه سینمایی هنر و تجربه و تاثیر فعالیت های این گروه بر رونق سینما گفت: در روزهایی که سالن های سینمای بدنه کم رونق است، فیلم های هنر و تجربه بیشتر دیده می شود و درباره سینمای هنر و تجربه بیشتر نوشته و تحلیل می شود و این نشان از اهمیت هنر و تجربه دارد.

کارگردان فیلم سینمایی ضد که برای تماشای فیلم ایمو به پردیس سینمایی چارسو آمده بود با تاکید بر اهمیت سینمای هنر و تجربه افزود: هنر و تجربه سینمای خاص تری نسبت به سینمای بدنه است هم از لحاظ فیلمسازان و و هم مخاطبان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر و تجربه باید بیشتر تبلیغ شود

هنر و تجربه باید بیشتر تبلیغ شود