مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 12:002023-01-17اجتماعي

بارش ها تا اواخر وقت چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد


شهرکرد_مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: عمده فعالیت سامانه بارشی جدید در استان از ظهر امروز تا چهارشنبه شب است و این سامانه از اواخر وقت فردا خارج می شود.

- مهران چراغ پور در گفت وگو با مهر اظهار کرد: هواشناسی چهارمحال و بختیاری پس از بررسی نقشه های هواشناسی برای ورود یک سامانه جدید به استان هشدار نارنجی صادر کرده است.

وی تصرح کرد: با ورود این سامانه به استان شاهد وقوع بارش ها هستیم که از اواسط روز در منطقه جنوبی استان، شهرستان های فلارد، لردگان و خانمیرزا فعال شده است و به تدریج قسمت های مرکزی و شرقی، شهرستان های بروجن، کیار، اردل، فارسان، شهرکرد، سامان، بن و کوهرنگ را فرا می گیرد.

چراغ پور اضافه کرد: این سامانه در مناطق کوهستانی بارش برف را به همراه دارد و در مناطق جنوبی بارش برف و باران را شاهد خواهیم بود، همچنین در گردنه ها و گذرگاه های کوهستانی هم کولاک برف همراه با اهش دید افقی دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: توصیه می شود مردم تا حد ممکن از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و درصورت لزوم، به علت لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای رانندگان حتماً در سفر به این استان تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش ها تا اواخر وقت چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد

بارش ها تا اواخر وقت چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد