مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:552023-01-17حوادث

2 حادثه انفجار گاز در گرگان/ 7 نفر مصدوم شدند


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از امدادرسانی در دو حادثه تلخ انفجار طی24 ساعت گذشته در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی الرضا صفری پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: دو حادثه انفجار در 24 ساعت گذشته منجر به مصدومیت هفت شهروند گرگانی شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان توضیح داد: حادثه اول در ساعت 21 شب گذشته به دلیل انفجار کپسول گاز ازت در یک کارگاه شارژ کپسول اطفا حریق در خیابان طهماسبی رخ داده که تیم عملیاتی از ایستگاه شماره یکبه محل حادثه اعزام شد.

صفری ادامه داد: در این حادثه دو کارگر کارگاه در حین شارژ کپسول که دچار مصدومیت شدید شده بودند که توسط تیم عملیاتی آتش نشانی بیرون کشیده و تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی بیان کرد: حادثه دوم حوالی ساعت 5:30 بامداد امروز (سه شنبه) اتفاق افتاد که بلافاصله دو تیم عملیاتی از ایستگاه های شماره هفت و چهار به محل حادثه واقع در شهرک شهریار (بین شهریار 16 و 17) اعزام شدند که با حضور تیم عملیاتی مشخص شد، به دلیل انفجار گاز شهری یک واحد مسکونی دو طبقه تخریب و به پنج دستگاه منازل مجاور هم خساراتی وارد شده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: متأسفانه این حادثه دو نفر مصدوم بد حال داشته که با کمک عوامل اورژانس حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 حادثه انفجار گاز در گرگان/ 7 نفر مصدوم شدند

2 حادثه انفجار گاز در گرگان/ 7 نفر مصدوم شدند