مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:502023-01-17سياسي

حساب شهرداری بندرعباس رفع توقیف شد/حقوق کارکنان پرداخت خواهد شد


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: پرونده های حقوقی سال های گذشته شهرداری بندرعباس گریبان شهردار وقت را گرفته است.

- ایسنا/هرمزگان عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: پرونده های حقوقی سال های گذشته شهرداری بندرعباس گریبان شهردار وقت را گرفته است.

عیسی عباسی صبح امروز (27 دی ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: حساب شهرداری بندرعباس با پیگیری شهردار و مراجع قضایی بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه پرونده های قضایی متعددی از سال های قبل تاکنون علیه شهرداری بندرعباس مطرح شده که یکی از این پرونده ها مربوط به بازگشایی بلوار خلیج فارس است، اظهار کرد: در گذشته از سوی شهرداری اقدام خاصی بر روی این پرونده ها صورت نگرفته و اکنون صدور آرای محکومیت آن ها گریبان شهردار فعلی را گرفته است.

عباسی اضافه کرد: متأسفانه با توجه به در جریان بودن این پرونده طی این چند سال، درست زمانی که حقوق کارکنان شهرداری بندرعباس باید پرداخت می شد، حساب ها بسته شد و از طرف دیگر پیمانکاران پروژه های عمرانی فعلی نیز منتظر دریافت بخشی از مطالباتشان بودند که شهرداری با مشکل مسدود شدن حساب مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه به اتفاق شهردار بندرعباس با مراجعه به دستگاه قضایی و شرح مشکلات معیشت کارکنان، از مسئولین قضایی درخواست کردیم تا در خصوص رفع توقیف حساب های شهرداری مساع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب شهرداری بندرعباس رفع توقیف شد/حقوق کارکنان پرداخت خواهد شد

حساب شهرداری بندرعباس رفع توقیف شد/حقوق کارکنان پرداخت خواهد شد