مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:502023-01-17بين الملل

رد وجود دفتر ثبت بازدیدکننده های خانه بایدن توسط کاخ سفید و سرویس مخفی


بر اساس اعلام مشاور حقوقی کاخ سفید و سازمان سرویس مخفی آمریکا، هیچ گونه دفترچه ثبت بازدیدکننده ها از خانه شخصی جو بایدن در شهر ویلمینگتون ایالت دلاوِر که اخیرا محل کشف مجموعه ای از اسناد محرمانه واقع شد، - بر اساس اعلام مشاور حقوقی کاخ سفید و سازمان "سرویس مخفی" آمریکا، هیچ گونه دفترچه ثبت بازدیدکننده ها از خانه شخصی جو بایدن در شهر ویلمینگتون ایالت دلاوِر که اخیرا محل کشف مجموعه ای از اسناد محرمانه واقع شد، به دلیل آنکه آنجا یک اقامتگاه خصوصی محسوب می شود، وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دفتر مشاور حقوقی کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد: اقامتگاه شخصی بایدن نیز همچون اقامتگاه هر رییس جمهور دیگری در طی چند دهه دوران تاریخ مدرن آمریکا یک ملک شخصی است.

آنتونی گوگلیلمی، سخنگوی سازمان سرویس مخفی آمریکا که وظیفه حمایت از روسای جمهور فعلی و سابق آمریکا و خانواده های آنها را دارد، گفت، این سازمان نیز دفتر ثبتی برای بازدیدکننده ها به اقامتگاه بایدن به صورت مستقل به این دلیل که آنجا یک اقامتگاه شخصی است، ندارد.

جیمز کامر، رییس جمهوریخواه کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه در واکنش به جنجال کشف اسناد طبقه بندی شده دوران خدمت بایدن در مقام معاون رییس جمهور اسبق در دو مکان مرتبط با او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد وجود دفتر ثبت بازدیدکننده های خانه بایدن توسط کاخ سفید و سرویس مخفی

رد وجود دفتر ثبت بازدیدکننده های خانه بایدن توسط کاخ سفید و سرویس مخفی