مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:452023-01-17سياسي

معضل مسکن دغدغه اصلی مالکین زمین های قولنامه ای در ارومیه است


عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه معضل مسکن دغدغه اصلی مالکین زمین های قولنامه ای است، گفت: در خصوص زمین های تفکیکی و قولنامه ای که داخل محدوده قرار نگرفته اند چاره اندیشی شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه معضل مسکن دغدغه اصلی مالکین زمین های قولنامه ای است، گفت: در خصوص زمین های تفکیکی و قولنامه ای که داخل محدوده قرار نگرفته اند چاره اندیشی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ گلشن نوروزی 27 درماه در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه در وضعیت فعلی که مردم تحت فشار اقتصادی هستند شهروندان در خانه های استیجاری مستاصل شده اند و متاسفانه شاهد بی خانمان شدن افراد کم درآمد هستیم، اظهار کرد: واجب است در این خصوص چاره اندیشی شود چرا که در حاشیه شهر برخی از شهروندان زمین مسکونی خریداری کرده اند و منتظر اخذ مجوز قانونی برای ساخت و ساز هستند( در محلاتی متل آزالیا و امیریه و ریحان ابادو .

).

نوروزی تصریح کرد: لوایح مربوط به طرح تفصیلی و خارج از محدوده بودن مانع ساخت و ساز می شود و قبول کنیم ساخت و سازهای غیرقانونی هم انجام می گیرد و اینها خدمات می خواهند، روا نیست در این شرایط سخت ناظر محدویت های قانونی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل مسکن دغدغه اصلی مالکین زمین های قولنامه ای در ارومیه است

معضل مسکن دغدغه اصلی مالکین زمین های قولنامه ای در ارومیه است