مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:402023-01-17پزشكي

چگونه فشار خون را در روزهای سرد کنونی کنترل کنیم؟


فشار خون بالا یک «قاتل خاموش» است؛ به افراد مبتلا به فشار خون توصیه می شود که فشار خون خود را به طور منظم کنترل کنند تا مطمئن شوند که در سطح غیر تهدیدکننده زندگی هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی فشار خون بالا یک قاتل خاموش است؛ به افراد مبتلا به فشار خون توصیه می شود که فشار خون خود را به طور منظم کنترل کنند تا مطمئن شوند که در سطح غیر تهدیدکننده زندگی هستند.

به نقل از هلث، در این روزهای سرد، رفتن به کلینیک ها و بیمارستان ها برای بررسی فشار خون توسط متخصصان دردسر بزرگی محسوب می شود بنابراین وجود دستگاه هایی در خانه که به شما کمک کند فشار خون خود را به راحتی کنترل کنید ایده خوبی خواهد بود.

انواع مختلفی از دستگاه های اندازه گیری فشار خون در داروخانه ها، فروشگاه های لوازم پزشکی و حتی در فروشگاه های آنلاین لوازم پزشکی موجود است اما به گفته کلینیک مایو ایالات متحده، کارشناسان دستگاهی خودکار یا الکترونیکی را توصیه می کنند که استفاده از آن آسان باشد و در چند ثانیه نتایج فشارخون را ارائه دهد.

فشارسنج الکترونیکی معمولاً فقط دو بخش دارد؛ یک کاف بادی و یک گیج دیجیتال، کاف دور بازو بسته و با هوا سفت می شود تا ضربان قلب و جریان خون بر اساس تغییرات حرکت سرخرگ محاسبه شود سپس گیج دیجیتال میانگین نتیجه را گزارش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه فشار خون را در روزهای سرد کنونی کنترل کنیم؟

چگونه فشار خون را در روزهای سرد کنونی کنترل کنیم؟