مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:352023-01-17بين الملل

کمک به امنیت منطقه رویکرد اصولی ایران است


سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه کمک به امنیت منطقه رویکرد اصولی ایران است، یادآور شد: تلاش های ایران در سال های اخیر مانع سقوط دولت های منطقه توسط تروریست های چند ملیتی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست وابستگان نظامی خارجی مقیم ایران درنشست فرمانده هان ارتش با وابستگان نظامی کشورهای دوست مقیم تهران که صبح امروز 27 دی ماه در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان این نشست و تبریک سال نو میلادی گفت: کشور ایران از دیرباز به دلایل استراتژیک و ثروت های بیشمار همواره مورد طمع و در معرض هجوم و بعضاً اشغال خارجی بوده است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی در سال آغازین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مورد هجوم یک کشور همسایه با حمایت همه جانبه سیاسی و نظامی و اطلاعاتی خارجی قرار گرفت که 8 سال به طول انجامید.

کنعانی افزود: نظام ایران به اعتراف اسناد منتشره دولت آمریکا از همان ماه های اول پیروزی انقلاب اسلامی در معرص طراحی سیستماتیک به منظور تغییر نظام قرار داشت و ایران سعی کرد امنیت ملی و مرکزی خود را به شکل بومی حفظ و توان دفاعی خود را به منظور بازدارندگی تقویت نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به امنیت منطقه رویکرد اصولی ایران است

کمک به امنیت منطقه رویکرد اصولی ایران است