مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:302023-01-17اقتصادي

استقرار 50 حمام ضدکنه سیار برای مبارزه با انگل های دام در گلستان


مدیرکل دامپزشکی استان گلستان با بیان اینکه اکثر دامداران در مراتع فاقد امکان دستیابی به حمام ضدکنه هستند، گفت: به زودی 50 باکس سیار حمام ضدکنه برای مبارزه با انگل های خارجی دام ها در اختیار دامداران قرار می گیرد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل دامپزشکی استان گلستان با بیان اینکه اکثر دامداران در مراتع فاقد امکان دستیابی به حمام ضدکنه هستند، گفت: به زودی 50 باکس سیار حمام ضدکنه برای مبارزه با انگل های خارجی دام ها در اختیار دامداران قرار می گیرد.

  علی کاووسی ظهر امروز سه شنبه 27 دی ماه 1401 با بیان اینکه دامپزشکی در راستای تحقق شعار دام سالم، غذای سالم و انسان سالم نقش بسیار مهمی دارد، بر توجه ویژه به دامداران، عشایر و بالا بردن و افزایش بهره وری تولید دام سبک و همچنین ترویج و تبیین نقش عشایر تاکید و اظهار کرد: رسالت مجموعه دامپزشکی پیشگیری و کنترل بیماری ها بوده و در اقصی نقاط گلستان به عنوان سربازان خط مقدم عرصه خدمت رسانی به دامداران به خصوص عشایر استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان که 6 ماه سال را میهمان استان هستند از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

مدیرکل دامپزشکی استان گلستان با اشاره به اینکه واکسیناسیون رایگان تب برفکی، آبله، شاربن، هاری و بروسلوز و خدمات رایگان سم پاشی و ضد عفونی در طول سال انجام می شود، ادامه داد: در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 50 حمام ضدکنه سیار برای مبارزه با انگل های دام در گلستان

استقرار 50 حمام ضدکنه سیار برای مبارزه با انگل های دام در گلستان