مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:202023-01-17اقتصادي

ایران و روسیه به دنبال ایجاد ارز جدید برای مبادلات بین المللی


این توکن جدید که برای استفاده در منطقه خلیج فارس ایجاد خواهد شد، به جای دلار آمریکا، روبل روسیه یا ریال ایران به عنوان وسیله پرداخت در تسویه حساب های تجاری خارجی در این منطقه، - این توکن جدید که برای استفاده در منطقه خلیج فارس ایجاد خواهد شد، به جای دلار آمریکا، روبل روسیه یا ریال ایران به عنوان وسیله پرداخت در تسویه حساب های تجاری خارجی در این منطقه، استفاده خواهد شد.

  طبق گزارش ها، ایران در حال مذاکره با روسیه برای توسعه یک ارز دیجیتال پایدار (استِیبل کوین) جدید با پشتوانه طلا است، زیرا تحریم های آمریکا و متحدانش علیه این دو کشور افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وبگاه خبری فاینانس فیدز ، بر اساس گزارش پایگاه خبری ودوموستی روسیه، بانک های مرکزی ایران و روسیه به طور مشترک به دنبال یک قالب دیجیتالی جدید برای مبادلات تجاری بین المللی خود هستند تا بتوانند به طور مشترک تجارت دلاری را محدود کرده و تحریم هایشان را دور بزنند.

  این توکن جدید که برای استفاده در منطقه خلیج فارس ایجاد خواهد شد، به جای دلار آمریکا، روبل روسیه یا ریال ایران به عنوان وسیله پرداخت در تسویه حساب های تجاری خارجی در این منطقه، استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و روسیه به دنبال ایجاد ارز جدید برای مبادلات بین المللی

ایران و روسیه به دنبال ایجاد ارز جدید برای مبادلات بین المللی