مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:102023-01-17بين الملل

نخست وزیر سوئد: خیلی زود است درباره زمان عضویت در ناتو اظهار نظر کنیم


نخست وزیر سوئد با اشاره به مخالفت ترکیه درخصوص عضویت کشورش و فنلاند در ناتو، گفت هنوز خیلی زود است که عنوان کنیم چه موقع سوئد و فنلاند عضو این ائتلاف نظامی خواهند شد.

- نخست وزیر سوئد با اشاره به مخالفت ترکیه درخصوص عضویت کشورش و فنلاند در ناتو، گفت هنوز "خیلی زود" است که عنوان کنیم چه موقع سوئد و فنلاند عضو این ائتلاف نظامی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی یوراکتیو، اولف کریسترسون، نخست وزیر سوئد ضمن توصیف نشست آتی ویلنیوس ناتو در ماه ژوئن به عنوان نقطه عطف احتمالی ، نسبت به عضویت سوئد و فنلاند در ناتو ابراز امیدواری کرد و افزود: در اسرع وقت این اتفاق رخ خواهد داد.

وی پیروزی اوکراین را برای اتحادیه اروپا حیاتی دانست و در ادامه مدعی شد: اکنون که روسیه می خواهد کشورها را از هم جدا کند، متحد ماندن و جلوگیری از تفرقه و جدایی میان کشورهای اروپایی و آمریکا امری مهم است.

اتحاد بزرگترین دارایی ما است و در حین ریاست سوئد در شورای اروپایی، به حمایت از هیئت کمک نظامی اروپایی جهت حمایت از اوکراین ادامه خواهیم داد.

هم زمان با اینکه سوئد ریاست شورای اروپا را تا ژوییه 2023 برعهده دارد، شارل میشل رییس کمیسیون اروپا روز دوشنبه به استکهلم سفر کرد تا درخصوص اولویت های ریاست سوئد رایزنی و گفت وگو کند؛ اولویت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر سوئد: خیلی زود است درباره زمان عضویت در ناتو اظهار نظر کنیم

نخست وزیر سوئد: خیلی زود است درباره زمان عضویت در ناتو اظهار نظر کنیم