مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:552023-01-17فرهنگي

تئاتری های میناب با طنز به سراغ آسیب های اجتماعی رفتند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب از اجرای نمایش طنز زمین داغن بدار بخو براری با موضوع آسیب های اجتماعی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، مصطفی کریمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب امروز در حاشیه این نمایش اظهار داشت : نمایش طنز زمین داغن بدار بخوبراری با موضوع آسیب های اجتماعی کاری از گروه هنری ابوذر به سرپرستی ایوب رحیمی در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای شهید از تاریخ 18الی 29 دی ماه درحال اجرا است.

وی افزود : این نمایش با هدف ایجاد روحیه نشاط، شادابی، همچنین اطلاع رسانی و آگاهی مردم در رابطه با موضوع روز جامعه و آسیب های اجتماعی تولید شده است که جوانان، نوجوانان و خانواده های هنردوست مینابی استقبال بی نظیری از این نمایش شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب عنوان کرد  : این نمایش به نویسندگی  جعفر قاسمی، و کارگردانی ابوالقاسم احدیان و با هنرنمایی  ابوالقاسم احدیان، ایوب رحیمی، کاظم ذاکری، عبدالله ذاکری، خانم ماهان صابری، راضیه پودات، یاسمن چملی و حدیث فاضلیان  اجرای نقش کردند.

کریمی گفت :در این نمایش طراح و دوخت لباس عاطفه کهوری نیایی و مریم ذاکری، طراح صحنه میران سلمانی و عبدالجبار عشقی، طراح نور عرفان سهرابی و سجاد شنبه پور، منشی صحنه صدیقه راهور، موسیقی حمید رنجبری، کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتری های میناب با طنز به سراغ آسیب های اجتماعی رفتند

تئاتری های میناب با طنز به سراغ آسیب های اجتماعی رفتند