مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:352023-01-17سياسي

پیش بینی برنامه هایی برای شناسایی ساختمان های خطرناک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران در صد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز 29 دی روز هوای پاک است، گفت: - رییس شورای شهر تهران با اشاره به پیش بینی برنامه هایی برای شناسایی ساختمان های خطرناک توسط آتش نشانی گفت: امیدواریم دیگر شاهد حوادثی همچون پلاسکو در شهر نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران در صد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز 29 دی روز هوای پاک است، گفت: برگزاری هفته هوای پاک در دستورات لحاظ شده و ما یکشنبه هفته آینده برنامه هایی خواهیم داشت.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این آلودگی هوا هفته هوای پاک چه مفهومی می تواند داشته باشد؟ زمانی برنامه ها می تواند سودمند باشد که در رفع آلایندگی شهر های بزرگ اثرگذار باشد.

وی تأکید کرد: با انداختن مشکل بر گردن یکدیگر نمی توان مشکل را حل کرد و باید با کنار هم بودن مشکلات آلودگی هوا را برطرف کرد و باید حمل و نقل عمومی را در این راستا فراهم کرد؛ چرا که وقتی امکان حمل و نقل عمومی فراهم شود می توان از مردم خواست که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

چمران اظهار کرد: این را معتقدیم که اگر برنامه ریزی مناسب صورت بگیرد و به درستی اجرایی شود می توانیم به هوای پاک دست پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برنامه هایی برای شناسایی ساختمان های خطرناک

پیش بینی برنامه هایی برای شناسایی ساختمان های خطرناک