مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:252023-01-17اقتصادي

مسافران تا بهبود شرایط جوی به گیلان سفر نکنند


مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه فعلا در استان شرایط میزبانی شایسته از هموطنان وجود ندارد، گفت: گردشگران جهت مدیریت بهینه مصرف گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی تا زمان عادی شدن شرایط از مسافرت به گیلان خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ولی جهانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به شرایط پیش آمده جوی شرایط میزبانی شایسته از هموطنان در استان گیلان وجود ندارد، اظهار کرد: گردشگران جهت مدیریت بهینه مصرف گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی تا زمان عادی شدن شرایط از مسافرت به گیلان خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در استان گیلان شرایط میزبانی شایسته از هموطنان وجود ندارد، گفت: از گردشگران می خواهیم با توجه به کاهش شدید دمای هوا در اکثر نقاط کشور و افزایش مصرف گاز و لزوم مدیریت وضعیت موجود به جهت مدیریت بهینه مصرف گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی تا زمان عادی شدن شرایط به گیلان سفر نکنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان درخصوص تخفیف سفرهای زمستانی افزود: این تسهیلات بعد از عبور از موج سرما و امکان میزبانی شایسته متعاقباََ در قالب طرح تخفیف سفر اعلام می شود و جای نگرانی نیست.

جهانی خطاب به مدیران تأسیسات گردشگری استان تصریح کرد: با توجه به بحران انرژی و افت شدید فشار گاز به دلیل برودت هوا ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران تا بهبود شرایط جوی به گیلان سفر نکنند

مسافران تا بهبود شرایط جوی به گیلان سفر نکنند