مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:252023-01-17سياسي

پیش بینی برنامه هایی برای شناسایی ساختمان های خطرناک


رییس شورای شهر تهران با اشاره به پیش بینی برنامه هایی برای شناسایی ساختمان های خطرناک توسط آتش نشانی گفت: امیدواریم دیگر شاهد حوادثی همچون پلاسکو در شهر نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی چمران در صد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز 29 دی روز هوای پاک است، گفت: برگزاری هفته هوای پاک در دستورات لحاظ شده و ما یکشنبه هفته آینده برنامه هایی خواهیم داشت.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این آلودگی هوا هفته هوای پاک چه مفهومی می تواند داشته باشد؟ زمانی برنامه ها می تواند سودمند باشد که در رفع آلایندگی شهرهای بزرگ اثرگذار باشد.

وی تأکید کرد: با انداختن مشکل بر گردن یکدیگر نمی توان مشکل را حل کرد و باید با کنار هم بودن مشکلات آلودگی هوا را برطرف کرد و باید حمل و نقل عمومی را در این راستا فراهم کرد؛ چرا که وقتی امکان حمل و نقل عمومی فراهم شود می توان از مردم خواست که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

چمران اظهار کرد: این را معتقدیم که اگر برنامه ریزی مناسب صورت بگیرد و به درستی اجرایی شود می توانیم به هوای پاک دست پیدا کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سالروز ریزش ساختمان پلاسکو تصریح کرد: امیدواریم با کمک دادستانی تهران، شهرداری و سایر نهادها حوادثی از این دست نداشته باشیم و از حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برنامه هایی برای شناسایی ساختمان های خطرناک

پیش بینی برنامه هایی برای شناسایی ساختمان های خطرناک