مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:202023-01-17فناوري

هشدار به شهروندان در خصوص انتشار پیامک جعلی سامانه ثنا


در این روش کلاهبردار با جعل آدرس اینترنتی سامانه ثنا (سامانه ثبت نام الکترونیک قضایی) پیامک با محتواهایی نظیر شکایت در سامانه ثنا و ابلاغیه ارسال کرده و از شهروندان درخواست می کند جهت مشاهده متن ابلاغیه بر روی لینک .

- سرهنگ علی رضا یعقوبی رییس پلیس فتا استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام ضمن هشدار به شهروندان در خصوص انتشار پیامک جعلی سامانه ثنا بیان کرد: طی تماس های مردمی با شماره تلفن 096380 فوریت های سایبری پلیس فتا موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و معلوم شد که پیامک جعلی سامانه ثنا قوه قضاییه از طرف شماره های شخصی برای شهروندان ایلامی ارسال شده است.

وی افزود: پیامک مذکور هرگز با شماره سیم کارت شخصی ارسال نخواهد شد.

رییس پلیس فتا استان ایلام گفت: در این روش کلاهبردار با جعل آدرس اینترنتی سامانه ثنا (سامانه ثبت نام الکترونیک قضایی) پیامک با محتواهایی نظیر شکایت در سامانه ثنا و ابلاغیه ارسال کرده و از شهروندان درخواست می کند جهت مشاهده متن ابلاغیه بر روی لینک موجود در پیامک کلیک و مبالغی را واریز کنند.

سرهنگ یعقوبی گفت: شهروندان عزیز از پاسخ به هر گونه پیامک مشکوک و ناشناس اجتناب نمایند و خدمتگزاران خود را از طریق تلفن 09630 مطلع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به شهروندان در خصوص انتشار پیامک جعلی سامانه ثنا

هشدار به شهروندان در خصوص انتشار پیامک جعلی سامانه ثنا