مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:152023-01-17سياسي

علی سلاجقه به اصفهان سفر می کند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: باتوجه به اهمیت موضوع آلودگی هوا و نیز دیگر مسائل زیست محیطی در استان، علی سلاجقه به اصفهان سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران زینلیان صبح سه شنبه در نشست بررسی عوامل آلایندگی هوا در استان اصفهان اظهار داشت: این نشست پیش جلسه ای برای گفتگو با معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور است.

وی ادامه داد: با حضور دکتر سلاجقه معاون ریاست جمهوری در اصفهان و نمایندگان دستگاه قضایی و نظارتی، مصوبات سفر قبلی رییس سازمان حفاظت محیط زیست به استان پیگیری و با مسئولان و مدیرانی که مصوبات گذشته را بلاتکلیف گذاشته اند برخورد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه باید برای بهبود شرایط زندگی مردم اقدامات کارشناسی شده را از همین امروز آغاز کنیم، گفت: با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور مواردی که باعث آلودگی هوای استان شده اند برشمرده خواهد شد و با ارائه بسته های راهبردی کوتاه و بلند مدت تلاش خواهیم کرد تا در جهت بهبود وضعیت هوای اصفهان اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

زینلیان افزود: در این بسته های راهبردی قطعاً تأمین انرژی خورشیدی و پاک برای استان، تعیین سهم بندی انرژی برای استان ها، افزایش ایستگاه های سنجش کیفیت هوا، انتقال منابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی سلاجقه به اصفهان سفر می کند

علی سلاجقه به اصفهان سفر می کند