مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:102023-01-17بين الملل

وندی شرمن: آمریکا نگران روابط روسیه و ایران است


مقام های آمریکایی گفتند ایالات متحده انتظار تعمیق روابط روسیه با ایران و کره شمالی را دارد که به ادعای آن ها، مسکو به دلیل کمبود موشک و پهپاد همچنان به این کشورها متوسل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وندی شرمن معاون وزیر خارجه و کالین کال معاون وزیر دفاع آمریکا در گفت وگو با خبرنگاران درباره روابط ایران و روسیه ابراز نگرانی کردند.

  معاون وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد که روسیه همچنان به درخواست از ایران و کره شمالی ادامه می دهد زیرا با کمبود واقعی توانایی های موشکی و کمبود پهپادها مواجه است.

وی ضمن این ادعا که صادقانه بگویم، این واقعیت که روسیه به ایران و کره شمالی متوسل می شود، ناامیدی آن را نشان می دهد ، افزود: در زمینه هواپیما، فکر می کنم باید انتظار داشته باشیم که ایران و روسیه روابط خود را تعمیق کنند، روسیه به شکلی فزاینده متکی به کمک از سایر کشورها برای به دست آوردن تسلیحاتی است که با کمبود آن ها مواجه است.

  وندی شرمن هم که طبق گزارش ها به اوکراین سفر کرده، گفت که ایالات متحده نگران روابط روسیه و ایران است، بر تولید داخلی موشک در روسیه نظارت خواهد کرد و تحریم هایی اعمال خواهد کرد .

  جاناتان فاینر معاون مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا هم خاطرنشان کرد که رویکرد ایالات متحده نه تنها بر مبنای تحریم ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وندی شرمن: آمریکا نگران روابط روسیه و ایران است

وندی شرمن: آمریکا نگران روابط روسیه و ایران است