مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:052023-01-17سياسي

چاپ سپاری یک سوم کتب درسی سال تحصیلی آینده/نگرانی بابت قطع برق و گاز چاپخانه ها


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه در حال حاضر چاپ سپاری نزدیک به یک سوم از کتب درسی سال تحصیلی آینده انجام شده است گفت: توسعه کمی و کیفی رمزینه های سریع پاسخ بر روی کتب درسی را در سال آینده خواهیم داشت.

- رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه در حال حاضر چاپ سپاری نزدیک به یک سوم از کتب درسی سال تحصیلی آینده انجام شده است گفت: توسعه کمی و کیفی رمزینه های سریع پاسخ بر روی کتب درسی را در سال آینده خواهیم داشت.

حجت الاسلام علی لطیفی در گفت وگو با ایسنا، درباره چاپ کتب درسی سال تحصیلی آینده (1403-1402) توضیح داد و اظهار کرد: فرایند چاپ کتب درسی به گونه ای است که ما معمولا از شهریور سال قبل عملیات مربوطه را آغاز می کنیم.

وی افزود: در حال حاضر چاپ سپاری نزدیک به یک سوم از کتب درسی انجام شده است.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه با چالش هایی نسبت به تامین کاغذ و مقوا مواجه بودیم که به تامین یارانه اختصاص داده شده به کاغذ برمی گشت اظهار کرد: با همکاری سازمان برنامه و بودجه بخش قابل توجهی از مبلغ تخصیص داده شده را پیگیر هستیم که بخش باقی مانده را نیز دریافت کنیم.

لطیفی ادامه داد: نگرانی کنونی ما این است که با توجه به مشکلاتی چون سرمای هوا، شرکت های تولیدکننده کاغذ و مقوای داخلی و هم چاپخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ سپاری یک سوم کتب درسی سال تحصیلی آینده/نگرانی بابت قطع برق و گاز چاپخانه ها

چاپ سپاری یک سوم کتب درسی سال تحصیلی آینده/نگرانی بابت قطع برق و گاز چاپخانه ها