مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:302023-01-17پزشكي

بهترین و موثرترین راه مقابله با کرونا انجام واکسیناسیون دُز یادآور است


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان با عنوان اینکه رفتار ویروس در هر جهش متفاوت است، افزود: بهترین و موثرترین راه مقابله انجام واکسناسیون دُز یادآور است.

- ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان با عنوان اینکه رفتار ویروس در هر جهش متفاوت است، افزود: بهترین و موثرترین راه مقابله انجام واکسناسیون دُز یادآور است.

دکتر علیمراد صبح امروز (27 دی ماه) در اولین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان رودان با دستور کار بررسی راه های مقابله با موج هشتم کرونا، با اشاره به گسترش سریع سویه جدید کرونا در دنیا، افزود: همانطور که این موج جدید کووید در بیشتر کشورها شیوع یافته مطمئنا در کشور، استان و شهرستان رودان نیز منتشر می شود، پس باید هم از نظر تدارک ملزومات درمانی و نیروی انسانی و هم از نظر انجام واکسیناسیون گسترده مردم و تزریق دوز یادآور واکسن کرونا، در آمادگی کامل باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان با بیان اینکه تجربه موج های قبلی باید بهبود بخش وضعیت موج های پیش رو باشد، عنوان کرد: ضروری است تا همه دستگاه ها بصورت فعال پای کار باشند تا با کمترین میزان صدمات از این موج نیز گذر کنیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم با کمک دستگاه ها و رسانه های جمعی آگاه سازی مردم و تشویق آنان به تزریق واکسن و رعایت دستورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین و موثرترین راه مقابله با کرونا انجام واکسیناسیون دُز یادآور است

بهترین و موثرترین راه مقابله با کرونا انجام واکسیناسیون دُز یادآور است