مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:252023-01-17سياسي

برگزاری نشست مسوولان تعلیم وتربیت بسیج سراسر کشور به میزبانی هرمزگان


مسوول تعلیم و تربیت بسیج کشوراز برگزاری نشست مسؤولان تعلیم و تربیت بسیج سراسر کشور به میزبانی هرمزگان خبر داد و گفت: شرکت کنندگان در این نشست با فعالیت های قرارگاه تحول محلات سپاه امام سجاد (ع) نیز آشنا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام احسان رضایی مسوول تعلیم و تربیت بسیج کشور ضمن تبریک ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن گفت: برگزاری نشست مسوولان تعلیم و تربیت بسیج و سپاه های استانی سراسر کشور به مدت سه روز به میزبانی استان هرمزگان و شهر بندرعباس کلید خورد.

  وی افزود: این نشست با هدف معرفت افزایی، بصیریت افزایی و تربیت کودکان و نوجوانان وآشنایی با مجاهدان نیروی دریایی و به تعبیری اردوی راهیان پیشرفت دریایی و همچنین آموزش بحث های تخصصی حوزه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی هایی که برای سال آینده در حال انجام است، برگزار شده است.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: همچنین در این نشست سه روزه مسوولان تعلیم و تربیت بسیج سراسر کشور با ظرفیت های تربیتی استان هرمزگان بویژه شهر بندرعباس و مجموعه فعالیت های قرارگاه تحول محلات و ظرفیت های سپاه  سپاه امام سجاد(ع) این استان با هدف الگوبرداری و توسعه الگوها آشنا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست مسوولان تعلیم وتربیت بسیج سراسر کشور به میزبانی هرمزگان

برگزاری نشست مسوولان تعلیم وتربیت بسیج سراسر کشور به میزبانی هرمزگان