مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:202023-01-17اقتصادي

سرمایه گذاری در بخش بازگردانی آب استان تهران 4 ساله به سود می رسد


سرمایه گذاری در بخش بازگردانی آب استان تهران 4 ساله به سود می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فخاری شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری شمیرانات با تاکید بر این که طرح های هادی روستایی نباید با توسعه جمعیت تعارض داشته باشند و باید با هماهنگی بنیاد مسکن در محدوده روستاها تجدیدنظر و طرح بازنگری شود، افزود: طی بازنگری طرح های هادی روستایی باید از دارایی های دولت زمینه برای ساخت و ساز مسکن روستایی و تثبیت جمعیت فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: موقعیت شمیرانات قابل توجه است و با اعلام همین تغییرات در محدوده روستایی، افرادی که تمکن مالی دارند و در تهران ساکن هستند، تمایل به داشتن باغچه و فضایی در روستاهای لواسانات و رودبارقصران خواهند داشت، که ایرادی ندارد چراکه هدف آبادی روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به سمت تهران به سبب کمبود امکانات است.

نماینده عالی دولت در استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رودخانه جاجرود و سد لتیان شمیرانات به عنوان حوزه های آبریز شهر تهران، اظهار داشت: اجرای طرح های آب گردانی، تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب بایستی با جدیت پیگیری شود.

مدیران بایستی بخش خصوصی را به طرح های بازگردانی آب وارد کنند، سرمایه گذاران نیز اطمینان داشته باشند به سبب ارزش آب ظرف حداکثر 4 سال به سرمایه و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در بخش بازگردانی آب استان تهران 4 ساله به سود می رسد

سرمایه گذاری در بخش بازگردانی آب استان تهران 4 ساله به سود می رسد