مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:052023-01-17سياسي

قراردادهای واگذاری راکد در شهرک های خوزستان تعیین تکلیف می شوند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بر فعال سازی قراردادهای واگذاری حق بهره برداری راکد در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان تاکید کرد .

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بر فعال سازی قراردادهای واگذاری حق بهره برداری راکد در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان تاکید کرد .

علی مهدی پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تشکیل هیات حل اختلاف و داوری در شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اظهار کرد: فعال سازی قراردادهای واگذاری حق بهره برداری راکد در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان باید در دستور کار قرار گیرد و به صورت جدی تا حصول نتیجه پیگیری شود.

وی با اشاره به بررسی بیش از 80 پرونده در این خصوص افزود: بخش عمده ای از قراردادها، مربوط به متقاضیانی است که با وجود تخصیص زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به تعهدات خود عمل نکرده اند و از این رو باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: متقاضیانی که در موعد مقرر نسبت به ساخت و ساز اقدام نکرده و در قطعه زمین تحویلی شروع به ساخت نکنند و زمین های خریداری شده را راکد نگه دارند، طبق دستورالعمل و دفترچه قرارداد حق بهره برداری شهرک های صنعتی کشور با آن ها برخورد قانونی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای واگذاری راکد در شهرک های خوزستان تعیین تکلیف می شوند

قراردادهای واگذاری راکد در شهرک های خوزستان تعیین تکلیف می شوند