مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:002023-01-17فرهنگي

تئاتر بهترین فرصت برای انتقال مفاهیم رضوی به کودکان است


دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی گفت: تئاتر بهترین فرصت برای انتقال آموزه های رضوی در رده سنی کودک و نوجوان است.

- مهدی سیم ریز در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: بنده قریب به 13 سال است که در حوزه نویسندگی و کارگردانی به ویژه نویسندگی در حوزه کودک و نوجوان فعالیت دارم و در کنار آن نیز به رمان نویسی و فیلمنامه نوسی نیز مشغول هستم.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی حدود 70 درصد آثارم در حوزه دینی و به ویژه رضوی بوده و این یک افتخار بزرگی است که با عنایت حضرت رضا (ع) نصیب بنده شد.

دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی ابراز کرد: دوره معاصر دوره اهمیت دادن به مخاطب است بدین معنا که هر چیزی بر روی صحنه نمایش برود چنانچه از مقبولیت بیشتری نزد مخاطبین برخوردار باشد، دارای استاندارد است و در واقع معیار کیفیت آثار بستگی به میزان پذیرش مخاطب دارد.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین مشکل در حوزه تئاتر کودک و نوجوان که تولید کننده باید با آن دست و پنجه نرم کند، ارتباط گرفتن با قشر کودک و نوجوان و ثبات این ارتباط است؛ لذا ابتدا باید در ابتدا بتوانیم با مخاطب ارتباط برقرار کرده و سپس با جلب اعتماد، این ارتباط را محکم کنیم.

سیم ریز در پاسخ به این سوال که تئاتر کودک و نوجوان تا چه اندازه توانسته دین خود را در ترویج فرهنگ رضوی ادا کند، افزود: برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر بهترین فرصت برای انتقال مفاهیم رضوی به کودکان است

تئاتر بهترین فرصت برای انتقال مفاهیم رضوی به کودکان است