مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 08:552023-01-17اقتصادي

حل مشکل مناطق فاقد کتابخانه با ایجاد پیشخوان خدمات کتابخانه ای در ایلام


مدیرکل کتابخانه های استان ایلام گفت: تلاش می کنیم از طریق ایجاد پیشخوان خدمات کتابخانه ای و در صورت امکان کتابخانه سیار بخشی از نیازهای این شهرستان و در مناطق فاقد شرایط ایجاد کتابخانه را برطرف کنیم.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه های استان ایلام گفت: تلاش می کنیم از طریق ایجاد پیشخوان خدمات کتابخانه ای و در صورت امکان کتابخانه سیار بخشی از نیازهای این شهرستان و در مناطق فاقد شرایط ایجاد کتابخانه را برطرف کنیم.

سمیه حیدری در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان هلیلان با بیان اینکه کتابخانه های عمومی از عوامل مهم توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه هستند، اظهار کرد: کتابخانه های عمومی به صورت روزانه میزبان جمع کثیری ازمردم بویژه جوانان و نوجوانان می باشند و شرایط لازم برای انجام کارهای مهمی با هدف توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین آنها مهیا است.

وی با بیان اینکه تقویت منابع کتابخانه های عمومی شهرستان هلیلان از مطالبات مردم و اعضای انجمن است و در این جهت برای تهیه و ارسال کتب جدید براساس نیاز منطقه، از طرق نهاد کتابخانه های عمومی کشور و خانه کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری لازم صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: در خصوص تقاضای به حق اعضای انجمن شهرستان در ارتباط با تاسیس کتابخانه در بخش زردلان و دهستان داجیوند بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل مناطق فاقد کتابخانه با ایجاد پیشخوان خدمات کتابخانه ای در ایلام

حل مشکل مناطق فاقد کتابخانه با ایجاد پیشخوان خدمات کتابخانه ای در ایلام