مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 08:502023-01-17سياسي

حضور سردار قاآنی در محل شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از العالم، سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سفر به بغداد در محل وقوع جنایت ترور فرماندهان پیروزی حضور یافت.

- فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به بغداد در محل شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط تروریست های آمریکایی حضور یافت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از العالم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سفر به بغداد در محل وقوع جنایت ترور فرماندهان پیروزی حضور یافت.

بر اساس این گزارش، سردار اسماعیل قاآنی در سفر به بغداد در محل شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران آن ها در مسیر فرودگاه بین المللی بغداد توسط تروریست های آمریکایی حاضر شد.

سردار قاآنی همچنین به منظور تسلیت، در مراسم یادبود درگذشت همسر آیت الله شهید سید محمد باقر حکیم حضور یافت.

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از این در سومین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی با بیان اینکه شهید سلیمانی پرچم مقاومت را از میان آیات قرآن بلند کرد، اظهار داشت: امروز ادامه راه حاج قاسم و حرکت در مسیر حاج قاسم، انتقام خون حاج قاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سردار قاآنی در محل شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی

حضور سردار قاآنی در محل شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی