مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 08:402023-01-17اقتصادي

اختلال در تامین سوخت نیروگاه های برق و راهکارهای پیش رو


مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: محدودیت فشار در شبکه گاز کشور، تامین سوخت اصلی و جایگزین نیروگاه های تولید برق را با محدودیت مواجه کرده که مدیریت مصرف توسط مشترکین استان به منظور پایداری شبکه های برق ضروری است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: محدودیت فشار در شبکه گاز کشور، تامین سوخت اصلی و جایگزین نیروگاه های تولید برق را با محدودیت مواجه کرده که مدیریت مصرف توسط مشترکین استان به منظور پایداری شبکه های برق ضروری است.

مهدی دادگر در گفت وگو با ایسنا بر ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی به خصوص برق و گاز برای عبور از شرایط حساس کشور در فصل زمستان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه به صورت معمول 90 درصد برق تولیدی کشور از سوخت گاز تامین می شده است، ظهار کرد: تنظیم وسایل گرمایشی روی دمای آسایش زمستان(18 تا 21 درجه)، عایق بندی پنجره ها و درب ها، خاموش کردن روشنایی نماهای تزیینی ساختمان ها و خاموش کردن لامپ های اضافی منازل از جمله راهکارهای مدیریت مصرف در بخش خانگی است.

دادگر بیان کرد: همان طور که با همکاری و همیاری خوب مشترکین از تابستان سخت گذشته، عبور کرده زمستان امسال را نیز بدون خاموشی سپری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در تامین سوخت نیروگاه های برق و راهکارهای پیش رو

اختلال در تامین سوخت نیروگاه های برق و راهکارهای پیش رو