مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 08:302023-01-17سياسي

باخوانی یک دستور به کلی سِری درباره «کربلای5»


انهدام دشمن در جریان «کربلای5» موجب شد، علی رغم اینکه زمین شلمچه از ارزشمندی قابل ملاحظه ای در زمینه سیاسی - نظامی برخوردار بود، دشمن حفظ نیرو را بر حفظ و یا بازپس گیری مناطق تصرف شده، - انهدام دشمن در جریان کربلای5 موجب شد، علی رغم اینکه زمین شلمچه از ارزشمندی قابل ملاحظه ای در زمینه سیاسی - نظامی برخوردار بود، دشمن حفظ نیرو را بر حفظ و یا بازپس گیری مناطق تصرف شده، ترجیح دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوزدهم دی ماه سالروز عملیات کربلای 5 در پیچیده ترین و مستحکم ترین خطوط دفاعی در منطقه شلمچه است؛ عملیاتی حساس، مهم و استراتژیک به طوری که نیروهای خودی توانستند به اهداف از پیش تعیین شده برای این عملیات دست پیدا کنند.

انهدام دشمن در کربلای 5، به مراتب، بیش از عملیات والفجر8 بود، به گونه ای که حتی تحلیلگران غرب، ناچار از اعتراف به گوشه ای از این مسئله شدند.

انهدام دشمن موجب شد، علی رغم اینکه زمین شلمچه از ارزشمندی قابل ملاحظه ای در زمینه سیاسی - نظامی برخوردار بود، دشمن حفظ نیرو را بر حفظ و یا بازپس گیری مناطق تصرف شده، ترجیح دهد.

پیش از آغاز عملیات کربلای 5 ، نامه ای از سوی علی شمخانی فرماندهی وقت نیروی زمینی سپاه به قرارگاه های قدس و نجف صادر شده که بر اساس آن، به محض آغاز درگیری باید قرارگاه های مربوطه کار مهندسی،تخریب و تامین را شروع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باخوانی یک دستور به کلی سِری درباره «کربلای5»

باخوانی یک دستور به کلی سِری درباره «کربلای5»