مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 08:252023-01-17فرهنگي

جشنواره فرهنگی و هنری «بانوی نور» در گرمی آغاز شد


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره فرهنگی و هنری «بانوی نور» به مناسبت میلاد باسعادت بزرگ حضرت فاطمه زهرا در تالار حافظ گرمی آغاز به کار کرد.

- گرمی - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره فرهنگی و هنری بانوی نور به مناسبت میلاد باسعادت بزرگ حضرت فاطمه زهرا در تالار حافظ گرمی آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید نوریان شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح این جشنواره در شهر گرمی اظهار کرد: با هدف گرامیداشت میلاد باسعادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با محوریت تحکیم بنیاد خانواده، کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ارج نهادن به مقام شامخ زن در جامعه اسلامی و تکریم هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر ساعی و تلاشگر شهرستان گرمی، جشنواره فرهنگی و هنری بانوی نور با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و هنرمندان و با استقبال پرشور اقشار مختلف مردم این شهرستان، با برنامه های متنوع و شاد در تالار حافظ شهر گرمی برگزار می شود.

وی با قدردانی از استقبال گرم و شایسته تحسین مردم ولایتمدار و شهید پرور گرمی از این جشنواره خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان عصاره خلقت و نگین آفرینش است و زنان ایران اسلامی با تاسی از حضرت زه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فرهنگی و هنری «بانوی نور» در گرمی آغاز شد

جشنواره فرهنگی و هنری «بانوی نور» در گرمی آغاز شد