مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 08:052023-01-17اجتماعي

200 نیروی راهداری بوشهر در آماده باش هستند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر سامانه بارشی قدرتمند، اکیپ های راهداری استان بوشهر در آماده باش کامل قرار دارند.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر سامانه بارشی قدرتمند، اکیپ های راهداری استان بوشهر در آماده باش کامل قرار دارند.

عبدالکریم اخترشناس سه شنبه 27 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات لازم به منظور کنترل سیلاب احتمالی انجام شده و تجهیزات و ماشین آلات راهداری در نقاط پر حادثه و کوهستانی که احتمال انسداد مسیر در آن ها وجود دارد مستقر شده است.

وی با اشاره به اینکه طی هفته های اخیر برای چهارمین مرحله همه مرخصی نیروهای راهداری استان لغو شده و در آماده باش کامل هستند، افزود: کلیه اکیپ های راهداری در حالت آماده باش صد در صدی قرار دارند و همه مسیرهای مواصلاتی استان از طریق مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای رصد و مورد بررسی مستمر قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از رانندگان درخواست کرد که از عبور و مرور در مسیرهای آبرو و توقف در حاشیه پل ها و رودخانه های فصلی جداً خودداری نموده و در صورت بروز هرگونه مشکل در انسداد مسیرها، از طریق ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 نیروی راهداری بوشهر در آماده باش هستند

200 نیروی راهداری بوشهر در آماده باش هستند