مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 07:402023-01-17اقتصادي

پروژه هایی که همیشه نیمه کاره می مانند/ آبیاری قطره ای برای کویر!


برآورد مالی صورت گرفته برای تکمیل پروژه های ورزشی و مقایسه آن با جدیدترین بودجه مصوب برای ورزش کشور نشان می دهد که فاصله به قدری زیاد است که گویا این پروژه ها هیچ وقت به سرانجام نخواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پروژه های ورزشی و تکمیل و بهره برداری از آنها همواره از موضوعات درجه یک پیرامون وزارت ورزش و مدیران این وزارتخانه بوده است طوریکه بخش قابل توجهی از گزارش عملکرد آنها به بهانه مناسب هایی مانند هفته دولت و ایام دهه فجر را به خود اختصاص می دهد.

مهمتر اینکه همه ساله بخشی از بودجه ورزش تحت عنوان بودجه عمرانی به این پروژه ها اختصاص داده می شود تا شاید هزینه شدن به جا و به موقع آنها، در نهایت دستاوری شود برای دولت و وزارت ورزش آن، با همه اینها و با وجود اتخاذ تصمیماتی مانند توقف کلنگ زنی های جدید که می توانست حکم کاتالیزور در به سرانجام رسیدن دیگر پروژه های در دستِ ساخت داشته باشد، طی سال های اخیر هیچ وقت آمار پروژه های نیمه تمام کشور به صفر نرسید و حتی نصف هم نشد.

از طرفی تورم و افزایش سرسام آور هزینه ها، به صورت متوالی رشد مداوم سرمایه های لازم برای تکمیل پروژه های ورزشی کشور را موجب می شود طوریکه سال هاست مدام بر اعتبار لازم برای تکمیل و افتتاح این پروژه ها اضافه می شود در حالیکه این هزینه ها تا به امروز نه تنها تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه هایی که همیشه نیمه کاره می مانند/ آبیاری قطره ای برای کویر!

پروژه هایی که همیشه نیمه کاره می مانند/ آبیاری قطره ای برای کویر!