مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 02:252023-01-16اقتصادي

جزییات بارش ها در لرستان طی امسال


مدیرکل هواشناسی لرستان با اشاره به جزییات بارش ها در این استان طی امسال، گفت: بارندگی ها در برخی شهرها افزایش و در برخی نیز نسبت به سال گذشته و بلند مدت کاهش یافته است.

- بهروز مرادپور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش های زراعی لرستان که از ابتدای مهر ماه تا پایان شهریورماه محاسبه می شود، اظهار داشت: از ابتدای مهر ماه تا امروز بارش های نسبتاً خوبی را در سطح داشته ایم.

کاهش بارش ها در خرم آباد وی میزان این بارش ها را در خرم آباد 118 میلی متر اعلام کرد و گفت: این میزان بارش طی امسال، نسبت به سال گذشته یک درصد کاهش بارش ها را داشته ایم، و نسبت به بلند مدت نیز 23 درصد کاهش بارش ها را داشته ایم.

مدیرکل هواشناسی لرستان با بیان اینکه بیشترین بارش ها در استان در این مدت مربوط به شهرستان دورود با 176 میلی متر بوده است، افزود: میزان بارش ها در سلسله 35 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته و نسبت به بلند مدت نیز 45 درصد کاهش یافته است.

مرادپور، تصریح کرد: همچنین میزان بارش ها در بروجرد 45 درصد نسبت به سال گذشته و نسبت به بلند مدت نیز 45 درصد کاهش یافته است.

افزایش بارش ها در کوهدشت، پلدختر و رومشکان وی با بیان اینکه میزان بارش ها در کوهدشت طی امسال نسبت به سال گذشته 34 درصد افزایش یافته، اما نسبت به بلند مدت 17 درصد کاهش یافته است، تصریح کرد: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بارش ها در لرستان طی امسال

جزییات بارش ها در لرستان طی امسال