مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 00:302023-01-16اجتماعي

سفر انفرادی عتبات با چقدر پول ممکن است؟


سفر به عتبات به صورت انفرادی افزایش یافته است که البته این نوع سفرها در حالی که زائران قصد تشرف کوتاه مدت داشته باشند، به صرفه است، اما چگونه می توان به صورت انفرادی یا گروه دوستانه به زیارت عتبات مشرف شد؟ - خبرگزاری فارس ـ گروه حج و زیارت ـ مریم سادات آجوانی: کاهش تقاضا برای سفرهای زیارتی عتبات در قالب کاروان ها در حالی است که برخی معتقدند سفر انفرادی به عتبات بصرفه تر است و هزینه کم تری برای زیارت عتبات می پردازند.

البته برخی هم سفر انفرادی را به دلیل نبود تنوع بسته زیارتی از سوی سازمان حج و زیارت به ویژه در زمینه مدت زمان سفر انتخاب می کنند.

  سفرهای انفرادی و خارج از چارچوب سازمان حج و زیارت در ایام مناسبتی بیش از سایر ایام طرفدار دارد؛ تا جایی که برخی به صورت گروه دوستانه، هیأت یا حتی انفرادی برای حضور در اعتاب مقدسه عراق در مناسبت خاص یا حتی شب های جمعه کربلا که شب زیارتی امام حسین علیه السلام است، به این سفر معنوی مشرف می شوند.

از اواخر خرداد امسال که مرزهای زمینی باز شد و برای تشرف به عراق دیگر نیازی به اخذ ویزا هم نیست، سفر زمینی عتبات افزایش یافته است.

البته برخی هم همچنان سفر هوایی را انتخاب می کنند و معتقدند که برای زیارت امام حسین علیه السلام هر چه هزینه کنیم، چند برابر بازمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر انفرادی عتبات با چقدر پول ممکن است؟

سفر انفرادی عتبات با چقدر پول ممکن است؟