مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 23:552023-01-16سياسي

قانون شکنی در حفاظت از محیط زیست توجیه ناپذیر است


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در راستای حمایت از هوای پاک و حفاظت از محیط زیست هیچ توجیحی بر خلاف قانون قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو شامگاه دوشنبه در دیدار با مسئولان محیط زیست استان اردبیل به مناسبت هفته هوای پاک اظهار کرد: اهمیت و رسالت محیط زیست و لزوم صیانت و حفاظت از این منابع بر کسی پوشیده نیست و وظیفه اجتماعی خود را باید در این زمینه ادا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه عمده ترین مشکلات در حوزه محیط زیست ناشی از عدم برنامه ریزی صحیح از سوی مسئولان در بحث کنترل آلایندگی ها به ویژه آلاینده های صنعتی است که منجر به آسیب های جدی به محیط زیست می شود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: ضروری است تا قبل از احداث پروژه های صنعتی مسئولان متولی مطابق قانون عمل کرده و با انجام دقیق وظایف ذاتی خود پیوست های زیست محیطی را مدنظر قرار دهند.

کثیرلو با تاکید بر اینکه هیچ توجیهی بر خلاف قانون نباید پذیرفته باشد، گفت: عملکرد دستگاه قضایی استان در بحث حمایت از هوای پاک و حفاظت از محیط زیست شفاف است و در این زمینه با هیچ ارگان و نهادی مماشات نخواهد کرد.

وی گفت: تعیین شعبات ویژه رسیدگی به تخفات در این حوزه، استفاده از مجازات جایگزین حبس و اجرای دقیق قانون حمایت از هوای پاک و صیانت از محیط زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون شکنی در حفاظت از محیط زیست توجیه ناپذیر است

قانون شکنی در حفاظت از محیط زیست توجیه ناپذیر است