مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 23:152023-01-16اقتصادي

نقاط ریزشی جاده چالوس ایمن سازی می شود


رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از اصلاح هفت نقطه ریزشی در محور چالوس خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاظم ناظری از اجرای پروژه ایمن سازی و اصلاح نقاط ریزشی در محور کرج- چالوس خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه هفت نقطه ریزشی محور ایمن سازی و اصلاح می شود.

وی با اشاره به اینکه رفع این نقاط ریزشی با احداث دیوار حائل اجرایی می شود، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 490 میلیون تومان از اوایل تیرماه آغاز شده است و مدت قرارداد آن 18 ماهه است.

رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با بیان اینکه این پروژه تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: نقطه ریزشی اول در محدوده تونل 6 و 7 به طول 170 متر با احداث دیوار سنگی به ارتفاع سه متر ایمن سازی شد.

ناظری تصریح کرد: نقطه دوم محدوده پل خواب به طول 200 متر در حال اجراست که تاکنون 90 متر آن با احداث دیوار سنگی اجرایی شده است.

وی گفت: ایمن سازی و احداث دیوار سنگی در پنج نقطه ریزشی دیگر نیز به طول 370 متر در دستور کار قرار گرفته است که پس از ایمن سازی محدوده پل خواب اجرای آن آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط ریزشی جاده چالوس ایمن سازی می شود

نقاط ریزشی جاده چالوس ایمن سازی می شود