مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 23:002023-01-16اقتصادي

مجتمع خدماتی رفاهی خادم الرضا(ع) در استان سمنان کلنگ زنی شد


با هدف افزایش ماندگاری و استراحت مسافران و همچنین کاهش تصادفات جاده ای، مجتمع خدماتی رفاهی خادم الرضا(ع) در استان کلنگ زنی شد.

- سمنان- استاندار سمنان گفت: با هدف افزایش ماندگاری و استراحت مسافران و همچنین کاهش تصادفات جاده ای، مجتمع خدماتی رفاهی خادم الرضا(ع) در استان کلنگ زنی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا هاشمی شامگاه دوشنبه در بازدید از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان و در دیدار با مسئولان این اداره کل بیان کرد: توجه به مقوله ایجاد و راه اندازی مجتمع های خدماتی رفاهی بین جاده ای در راه های استان در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات راهداری و کاهش تصادفات تقویت شود.

وی افزود: در راستای افزایش ماندگاری مسافر، رفع خستگی، ایجاد تنوع در راه ها و کاهش تصادفات، روز گذشته مجتمع خدماتی رفاهی خادم الرضا (ع) با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان در استان کنگ زنی شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه تردد بالای مسافران از مسیرها و راه های استان، عملکرد و ارزش خدمات ارائه شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده را بیش از پیش نمایان می سازد، تاکید کرد: حجم بالای تصادفات در راه های استان یکی دیگر از مباحثی است که اهمیت توجه به امر راهداری و تلاش برای ایجاد تنوع در راه ها را دو چندان می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع خدماتی رفاهی خادم الرضا(ع) در استان سمنان کلنگ زنی شد

مجتمع خدماتی رفاهی خادم الرضا(ع) در استان سمنان کلنگ زنی شد