مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 22:552023-01-16سياسي

133 حادثه دیده در سمنان امدادرسانی شدند / 15 تیم در آماده باش


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: گروه های هلال احمر در روزهای سرد اخیر به 133 نفر از مردم آسیب دیده از سرما، امداد رسانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مظفر محمد خانی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی هلال احمر سمنان ضمن اشاره به بازدید امروز استاندار سمنان از مجموعه، بیان کرد: تیم های عملیاتی هلال احمر در جای جای استان آماده امدادرسانی در ایام سرد سال هستند.

وی با بیان اینکه در سرمای روزهای اخیر 15 تیم عملیاتی و 45 نیروی امدادرسان به امدادرسانی مبادرت ورزیدند، افزود: مجموعاً 133 نفر حادثه دیده از سرما طی روزهای اخیر در سراسر استان سمنان توسط این تیم ها، امداد رسانی شدند.

اسکان 26 هموطن مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه تیم های امدادی با تجهیزات آماده خدمت رسانی هستند، گفت: 26 نفر از هموطنان در روزهای اخیر توسط هلال احمر اسکان دهی موقت شدند.

محمدخانی با بیان اینکه در کنار امدادرسانی، اقداماتی مانند حفظ آمادگی و تمرین و همچنین آموزش توسط هلال احمر در طول سال برگزار می شود تا توان عملیاتی این نیرو، حفظ شود، گفت: آموزش تخصصی جست وجو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده ای از جمله اقداماتی است که به صورت جدی به خصوص در فصل سرما، دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

133 حادثه دیده در سمنان امدادرسانی شدند / 15 تیم در آماده باش

133 حادثه دیده در سمنان امدادرسانی شدند / 15 تیم در آماده باش